22 Mart 2012 Perşembe

YONCA YÜZÜK YAPIMI



Merhaba....
Nasılsınız bakalım...

Yonca yüzüğü daha önce paylaşmıştım, yapılışını merak eden arkadaşlar nasıl yaptığımı soruyorlar 
Bende aşama aşama resimleyip görüntüledim... 
Yapacaklara şimdiden kolay gelsin....


Öncelikle malzemelere bakalım neler var 

12 adet 6 mm piramit kristal 
8 adet boru boncuk 
1 adet beyoğlu taşı 
Kum boncuk 
20'lik misina 

Misinadan 1,5 metre kesip her iki ucuna da iğne takın.

Sol'a 1 boru boncuk, sağ'a 2 boru boncuk takıp son takılan boruyla çaprazlayın.
Görünüm üçgen şekliden olacak 


Sağa 2 boru boncuk takın ve takılan son boruyla çaprazlayın ( sola birşey takmıyoruz) 
ve bu aşamay bir kere daha tekrarlayın.
 görünüm bu şekilde olacak 

Sağa 1 boru takın ve diğer uçtaki dik duran borudan geçin 
Görüntü piramit şeklinde oldu.


Misinaları boruların içinden yürütün ve aşağıdaki yatay duran boruda aksi yönde olacak şekilde işlem yapın.

Sağa ve sola bir tane kristal takın, sonra iğneleri yan yana getirip ikisinden birden kristal geçirin.

Soldaki misinayı, solda dik duran borudan ve aşağıdaki borudan geçirin.
Sağdaki misinayı sol karşıdaki borudan ve aşağıdaki borudan geçirin.
İğneler aynı boruda aksi yönde olacaklar...

Dört tarafa da aynı işlemi uygulayın

Misinalar tepedeyken beyoğlu taşını takıp çaprazlayın ve borulardan geçip aşağıda yatay duran boru boncuktan misinalar aksi yönde olacak şekilde geçirin.

Üstteki işlem bu şekilde 

Alttaki işlem bu şekilde olacak 
Daha sonra yüzük kolunu parmak ölçünüzde örün

Yüzük kolunu tam karşıdaki borudan geçerek bitirin.


Soldaki misinaya bir kum takın ve koldaki dik duran üç kumdan geçin, tekrar 1 kum takın ve öndeki 3 kumdan geçin Bütün kol boyu işlemi tekrarlayın
Aynı işlemi sağda da uygulayın.

Yatay duran iki kristalden geçip 1 kum takın ve diğer iki kristalden geçin 
Dört tarafada bu şekilde uygulayın


En son misinaları boncuklardan geçirip sağlamlayın...
Ve yüzüğümüz hazır :) 

Anlaşılmayan yer olursa söyleyin anlatırım 
Hadi kolay gelsin :)

21 yorum:

  1. REYYANCIM BAYILDIM NASIL TEK TEK GÖSTERMİŞSİN
    ELLERİNE SAĞLIK CANIM
    HADİ TAKTA BANA GEZMEYE GEL
    MUHABBETLE KAL CANIM
    :))

    YanıtlaSil
  2. bayildim vallahi cok zengin duruyor,ellerine saglik hayatim sevgilerle.

    YanıtlaSil
  3. çok hafif ama el oyalayıcı bir model bende yapmıştım ama nasıl yapıldığını unuttum yazmakla ne kadar iyi ediyorsun.

    YanıtlaSil
  4. çok açık ve net anlatmışsın ve ayrıca yüzük çok şık ellerine emeklerine sağlık...

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel adım adım fotoğraflamışsın, ne güzel de anlatmışsın ama yok yoook sakın özenmiyeyim ben bu işe hem kafayı yerim hem iflas bayrağını çekeriz,:)

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık, çok hoş gerçekten, detaylı anlatım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  7. ne kadar güzel anlatım ...teşekkürler

    harika olmuş

    YanıtlaSil
  8. sayfeniz cok güzel reyhan hanim bayiliyorum yaptiklariniza ellerinize saglik yapmaya calisiyorum :=))))))

    YanıtlaSil
  9. bunun videolu görüntüsü vardı. önceki yılllarda görmüştüm.bende uygulamıştım. güzel olmuştu

    YanıtlaSil
  10. reyyancım yüzük altını nasıl örüeceğiz onu anlayamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağ misinaya 3, sol misinaya 3 kum geçir
      sonra sağa tekrar 4 kum geçirip sol misinayla çaprazla
      bu işlemi barmak ölçüsü kadar uygula ;)

      Sil
  11. piramit şeklini veremiyorum yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
  12. 5.ci aşamaya dikkat edin....
    karşıdaki boruyla çaprazlanacak...

    YanıtlaSil
  13. merhaba reyyan hanım yüzük altını yaparken 3 sola 7 sağa boncuk koyup sol ile çaprazlıyorum fakat işlemi tekrarladığımda işlem ortalı değil soldan ilerliyor biraz daha ayrıntıya girermisiniz şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
  14. yedi boncuğun sadece dördüyle çaprazlayacaksınız

    YanıtlaSil
  15. Meraba altın sarısı boru boncuğu nereden satın aldınız acaba?

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...